ایران اسلامی پرچم دار مبارزه با مواد مخدر در دنیا است

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران با اشاره به اینکه مراکز درمان اعتیاد نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی دارند، تصریح کرد: باور و اعتقاد به کاری که انجام می دهید موجب موفقیت شما می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ علی شیرازی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران در کارگاه آموزشی مشاوره فردی و خانوادگی در درمان اعتیاد ویژه مدیران داخلی مراکز اقامتی بهبود و بازتوانی اعتیاد که به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در مجتمع آموزشی فرهنگی شهید عظیمی بابلسر برگزار شد، گفت: بر اساس آمار سازمان بهداشت جهانی، مساله اعتیاد در کنار سلاح های کشتار جمعی، فقر و معضل محیط زیست جزء عوامل اصلی تهدیدات بشری محسوب می شود.

وی ادامه داد: بنابر آمارهای جهانی قریب به ۳۰۰ میلیون مصرف کننده مستمر مواد مخدر در دنیا داریم که سالانه ۵۰۰ هزار نفر در اثر سوء مصرف جان خود را از دست می دهند.

شیرازی، ایران اسلامی را پرچم دار مبارزه با مواد مخدر در دنیا دانست و افزود: گواه این ادعا، ۴ هزار شهید عرصه مبارزه با مواد مخدر برای صیانت از مردم و میهن عزیزمان است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران با اشاره به اینکه مراکز درمان اعتیاد نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی دارند، تصریح کرد: باور و اعتقاد به کاری که انجام می دهید موجب موفقیت شما می شود.

وی فعالیت در این مراکز و ارائه خدمات به افراد مبتلا به اعتیاد را ارزشمند برشمرد و گفت: بسیاری از شما عزیزان با کمترین منافع مادی به همنوعان خود خدمت می دهید و این نشان از خصایص والای انسانی شماست.

شیرازی با اشاره به اینکه اعتیاد یک بیماری عود شونده است، افزود: در مراکز با انسان که بعنوان اشراف مخلوقات آفریده شده در تعامل هستید و با پرداختن به مشکلات روحی و روانی این آسیب دیدگان می توانید بخش مهمی از درمان را انجام دهید.

وی در پایان از نقش و عملکرد مثبت بهزیستی مازندران و همت کلیه کارکنان مراکز درمان اعتیاد که در افزایش مشارکت اجتماعی و کاهش آلام همنوعان خود تلاش دارند قدردانی و تصریح کرد: مبحث خودمراقبتی و ارتباط با خانواده های بیماران از طریق تشکل ها به انگیزه آنان در امر درمان کمک کننده و اثر گذار است

کد خبر 111078

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد